czwartek, 18 lutego 2016

Wiosenne jajo i coś jeszcze...

Witam Was kochani !

Kawałek serca i duszy pozostawiam w swym rękodziele, zapewne jak większość z Was.  Cenię pracę miłośników, pasjonatów, którzy tworzą to " coś " swymi rękoma.
 Bardzo polubiłam te mini kwiatki tasiemkowo- materiałowe, gdy znajdę tylko chwilę odrazu zasiadam do klejenia ich. A to całkiem nic łatwego, trochę trzeba się nadziobać przy takim drobiazgu, ale efekt...zobaczcie sami :)


...uroczy motylek


...w przybliżeniu orchidea kanzashi


Do wykonania tej dekoracji świątecznej posłużyło mi Jajo styropianowe 12 cm, oponka 8.5 cm, tasiemka satynowa 6mm liliowa, tasiemka satynowa biała i amarantowa 5 cm, tas.żółta 2,5cm i oliwkowa 5 cm ale ile jej zużyłam? to oczywiście nie zmierzyłam. Inspirację czerpię z internetu, jestem samoukiem ale z chęcią bym odwiedziła warsztaty rękodzielnicze. Może kiedyś zorganizuję czas.

Nie, to jeszcze nie koniec...wkręciłam się z tymi opaskami na włosy dla dziewczynek. Gotowe opaski kauczukowe przyozdabiam kwiatkami z materiału lub tasiemki satynowej, albo razem łączę. Oto gwiazdy dzisiejszego wieczoru:)))




Która jest Waszą faworytką?

Tak, kończę już dziękuję wszystkim  z całego serducha za odwiedziny i miłe słowa.
Ps.w gotowości jest już wiklina papierowa, ale to już niebawem:)

Pozdrawiam

~ Julianna ~

6 komentarzy:

  1. Jajo wspaniałe - pięknie dobrane kolory i świetne wykonanie:) Mnie podoba się opaska nr 1. - to moja faworytka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknosci jajo cudne te kwiaty zachwycaja. Opaski piekne trudno wybrac faworytke. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kwiatuszki to bardzo misterna praca, próbowałam kiedyś, to nie dla mnie:) ale Tobie wychodzi prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię za tę precyzję w wykonaniu!A opaski...no miałabym problem, wszystkie urocze:)))Dobrych dni:)

    OdpowiedzUsuń