niedziela, 28 lutego 2016

Kolorowe jajeczka deco

Cześć !!!

Dziś szybciutko i króciutko chcę Wam przedstawić me ostatnie jajeczkowe poczynania i nie tylko. Będzie kolorowo i wesoło. Jaja mają 9 cm styropianowe, zdobione metodą decou, troszkę pstryknęłam farbą aby nadać inny efekt, dodałam piórka i tasiemkę. Proste, łatwe i przyjemne. Zerknijcie okiem.
Jajeczko wiszące




I jeszcze jedno, tym razem na patyczku,
 jajo zakochanych kicaków ;)



Jak już tu jestem to wrzucę kilka fotek opasek ozdobnych na włosy,
 które ostatnio zdziałałam.




Mam nadzieję, że nie zanudziłam
 i trochę wiosny natchnęłam w Wasze serducha ;)
Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słówko.

Pozdrawiam cieplutko
~ Julianna ~











8 komentarzy:

  1. Świetne jaja wyszły. Serwetki z zającami są super. A kanzashi widzę Cie zauroczyło. Piękne kwiaty , moja faworytka to oczywiście ta z biedroneczką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jaja, a opaski z kwiatkami kanzashi pięknie się prezentują :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy robisz. I jajeczka i opaski zrobione precyzyjnie i na pewno sprawią wiele radości :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajka ;) Opaski też super

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka przeslodkie i opaseczki cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczka są śliczne :) Opaski również :)

    OdpowiedzUsuń