czwartek, 14 maja 2015

Zestaw na Dzień Mamy

Witajcie kochani !!!


I jeszcze raz coś okazjonalnego, specjalnie dla Mam, które posiadają anielską cierpliwość są niezastąpione, najbliższe naszemu sercu, jedyne, ukochane takie są nasze mamy ;)
Postawiłam na szampana, ozdobiłam go metodą decoupage i wypisałam dedykację na zwykłej białej serwetce i przykleiłam. Konturówką białą trochę się pobawiłam( słabo ją widać). Stwierdziłam, że przydałby się jakiś dodatek z wikliny papierowej.Takim sposobem powstało kolejne serducho i jak zwykle z odrobiną deco- chyba od tego się uzależniłam, niesamowite ;) Prezentuje się następująco;
















Nie mogłam sie powstrzymać i natrzaskałam kilka tych zdjęć. Miłego oglądania. Pozdrawiam serdecznie
~Julianna~














3 komentarze:

  1. Koszyczek śliczny i pomysł na szampana w ozdobionej butelce bardzo praktyczny, muszę zapamiętać:) Też mnie ostatnio to "decupażenie" wciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi się Twoje posty pokazują z duzym opóźńieniem :-(
    Pomysł z szampanemw werscji decou świetny a juz życzenia na serwatce rewelacja. Koszyczek z różyczkami uroczy i nie moge wyjść z podziwu nad precyzją Twojego malowania wikliny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent prześliczny! Koszyk serduszko w seduszka, bardzo ładnie wykonany i butelka z życzeniami wspaniała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń