sobota, 2 maja 2015

Kosz "Orchidea"

Witajcie kochani !!!


Wszystkim dziękuje za mobilizujące komentarze pod ostatnim postem i odwiedziny ;) Klimat majowo- grillowy przeplatany, trochę słońca, trochę deszczu i wiatr zawiewa ostro. Nic ciekawego, wygląda na to, że trzeba się poprostu przyzwyczaić, chociaż mogloby być cieplej;) To tak na marginesie, koniec gdybania , czas przedstawić kolejny kosz okrągły , który podarowałam w prezencie. Decoupage na czele- motyw kwiatowy wpadł mi w ręce, tym razem zamiast efektu płótna zrobiłam taki ala` papier ryżowy z chusteczki higienicznej i też trzecia warstwa oderwana i zagnieciona, przykleiłam, pomalowałam i na to wtedy motyw. Stwierdzam, że szału nie ma może dlatego, że za mało zagnieceń! O niebo lepiej wygląda efekt płótna!!! Kolorystyka standardowa czyli biel, kontury jasny róż plus tasiemka ozdobna. Wysokość kosza to 12 cm, średnica 25cm, pokrywa 27cm. Wygląda to tak.








...słabo widoczne, na żywo lepiej to widać..

I jeszcze nie koniec, chciałam przedstawić moje dalsze próby deco na butelce  i pojemniku " po czymś tam", już nie pamiętam co tam było. W każdym bądż razie nadałam dalsze zastosowanie. 

Deco butelka na "cytrynówkę"

 ...deco pojemnik na kawę...

Na dziś to tyle, dziękuje za wgląd, trzymajcie się cieplutko.
Pozdrawiam
~Julianna~











2 komentarze:

  1. No i znowu super koszyczek i znowu taki urokliwy . Bardzo mi sie podoba ten Twój styl , koszyki wyglądają rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne koszyczki, tu i w poprzednich postach. Widać, że lubisz wyplatanie :) Równo, estetycznie a będzie jeszcze lepiej, zapewniam Cię :)

    OdpowiedzUsuń