piątek, 27 marca 2015

Koszyczek Wielkanocny i ...

Witam !!!

Koszyczek Wielkanocny i...coś jeszcze. Prawda jest taka , że zamierzałam zrobić kurkę taką otwieraną i tak to zrobiłam, że wyszedł koszyczek w wersji mini (wysok.z rączką ok 25 cm, śred.ok 11 cm) i na tym się skończyło...może przed świętami kurkę zrobię-czas pokaże. A oto "okaz miniatury" świąteczny koszyczek zdobiony decoupagem z prymulką w roli głównej ;)


   


Apropo koszy-na zamówienie wykonałam kolejny kosz okrągły, wymiary te same co w ostatnim poście przedstawiłam tylko motyw inny. Prezentuje się tak.





Nie zabraknie tutaj decoupagu, zakochałam się w tej pięknej metodzie ozdabiania. Przedstawiam butelkę na domowe winko;)





Szkło mam za sobą ale próbę deco dokonać chciałam na puszce. I tak ostatnio się złożyło, mój syn został zaproszony na urodzinki do 5 letniej Lenki, więc jako dodatek do prezentu szybko przygotowałam małą puszkę po masie krówkowej z przeznaczeniem ....może na kredki. Jednak dowiedziałam się od mamy Lenki, że zawitał w niej kwiatek-malutka śliczna różyczka.Gratuluję super pomysłu ;)
Z kolei większa puszka przeznaczona została na moje narzędzia pracy.



 

Myślę tak sobie, że to by było na tyle.
Dziękuje za odwiedziny, również za miłe słowa pozostawione, do zobaczenia wkrótce.
*** pozdrawiam ***


3 komentarze:

  1. Kosze są genialne, w życiu mi takie proste wyplatanki nie wyszły, a juz ten z pokrywką mistrzostwo !
    w technice decou to ja sie zakochałam jakis rok temu i nadal ją uwielbiam .
    Dziękuję, że do mnie zajrzałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek jest bardzo uroczy z zajączkami w głównej roli. Butelki pierwsza klasa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koszycki :) Bardzo ładna butelka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń