poniedziałek, 15 maja 2017

Wianek Kanzashi

Witam !!!

 Kanzashi to piękna sztuka pochodząca z Japonii Krainy Kwitnącej Wiśni, to z pewnością musi być fascynujące miejsce, pełne tajemniczych wrażeń.W końcu kiedyś marzenia się podobno spełniają;)
  Drobne kwiatuszki wykonałam właśnie tą techniką, choć nie jest to jedwab tylko satyna, to i tak swą delikatnością zapewne urzekną niejedną osóbkę. Stworzyłam taki oto wianuszek Komunijny na potrzebę
" Młodej ślicznej Damy". 






I tak prezentuje się wianek Kanzashi, który zgłaszam
 na wyzwanie Etoile - Gościnnej Projektantki Szuflady w maju,
po więcej info zapraszam tu


Pozdrawiam i dziękuję za wgląd i miłe komentarze ;)
Mnóstwo słoneczka majowego przesyłam.


~ Julianna ~

9 komentarzy:

  1. Wianuszek niezwykłej urody! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten wianuszek, lubię kwiatuszki wykonane w kanzashi , kiedyś trochę próbowałam, aczkolwiek takie ładne jak twoje nie wyszły mi nigdy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały :) Bardzo pięknie go wykonałaś :) Prezentuje się niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wianek, bardzo dziękuję za wzięcia udziału w wyzwaniu i zapraszam na mojego bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! Wianek jest przepiękny i pełen uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej - wianuszek cudnej urody! :)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń