niedziela, 19 marca 2017

Kolorowo i wiosennie

Cześć !!!


Kolejne podejście patchworkowe z wiosennym powiewem delikatności.
Uwielbiam ten czas gdy wszystko budzi się z zimowego snu, za oknem coraz cieplej, ptaszki ćwierkają, trawka zielenieje, optymizm rośnie...aż się chce żyć;)
Stworzyłam kolejne jajeczka, zapraszam.
 Pierwsze,  materiałowo-tasiemkowe.





Kolejne, to już wspólna praca z moją pociechą, stworzyłyśmy cekinowe jajeczko w tęczowych barwach, które prezentujemy dziś Wam. Ślicznie się mieni w promieniach słoneczka;)


                                  A chustecznik powstał już jakiś czas temu, podarowałam go w prezencie.
 Róże Retro, półperełki, tasiemka koronkowa myślę, że nadały całości delikatnej elegancji.


Dziękuję, że jesteście, że komentujecie. Miło mi powitać nowych obserwatorów, cieszę się, że podobają się Wam dzieła me. Miłego wieczoru życzę i pozdrawiam serdecznie.

* Julianna *

9 komentarzy:

  1. Wszystko cudne, jajo patchworkowo- karczochowe, genialne, chustecznik piękny i romantyczny , motywy różane zawsze wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwww ! Same śliczności !..jestem zachwycona i oczarowana! Twoje prace są wyjątkowe. Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko takie piękne, perfekcyjnie wykonane! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace, szczególnie to jajo-pisanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace :) Pastelowe, jasne kolorki przybliżają nas do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace w cudownych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale jajka jak i pozostale prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajka!!
    Chustecznik też bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń