czwartek, 13 października 2016

Zegary transferowe


Witam wszystkich bardzo serdecznie !

Odrazu dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze, zawsze szybciej ten zapał do prac manualnych powraca. Mimo jesiennej aury brnę do przodu i nie poddaje się;) Jestem dziś, znalazłam chwilę i piszę. Przedstawię teraz wykonane dzieła me ;) Jako pierwszy będzie ZEGAR Sówka- transfer wykończony wikliną papierową. Grafikę wyszukałam w sieci, wydrukowałam laserówką , ozdobiłam pastą strukturalną a na koniec splotem ósemkowym wyplotłam ramę zegara i polakierowałam kilkakrotnie.
Zakochałam się w tej sztuce, super sprawa i ogromna przyjemność w tworzeniu takich oto Unikatów. 










Kolejny zegar wykonany jest tą samą techniką co w/w .Tutki papierowa pomalowałam bejcą wodną w kolorze antycznej wiśni zaś inne kolory tutek uzyskałam malując je farbą akrylową.Występują też delikatne złocenia ;)







Urzekły mnie te zegary niezmiernie.
Pozdrawiam cieplutko i do zobaczyska, lecę działać kolejne "coś" .

~ Julianna ~


10 komentarzy:

  1. Wspaniałe zegary - ten drugi jest bardzo romantyczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zegary, ten drugi szczególnie przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ślicznie wykonane !!! Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale prace nie dziwie sie ze cie urzekly bo mnie tez. Fantastyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te zegary , zwłaszcza ten z motywem różanym. Podziwiam niezmiennie równiutki splot wikliny i reliefy , Masz pewna rękę , wszystkie idealne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudowne. Coś pięknego !!! Przymierzam się do zrobienia takiego zegara No może nie tak pięknego ale z wikliny papierowej. Uwielbiam świat zwierząt i tak sobie myślę o jakimś obrazeczku na tarczę. Muszę taki mieć. Muszę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obrazy Oba motywy Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) Super połączenie decu i wikliny :)

    OdpowiedzUsuń