środa, 20 lipca 2016

Okolicznościowo...z wikliny papierowej

Witam wszystkich bardzo serdecznie !!!

Przedstawię dziś wykonane przeze mnie okolicznościowe prezenty,  w tym przypadku wypadło na Chrzest dla dziewczynki i chłopczyka. Powstał  mini wózeczek i koszyczek-pudełko z wikliny papierowej na drobne pamiątkowe skarby Maluszków.
Kolorystyką dominującą jest biel z dodatkiem różu i niebieskiego. Do ozdobienia prac posłużyły mi kolorowe tasiemki satynowe i pół perełki samoprzylepne. Zapraszam do galerii, jako pierwszy będzie:

Mini wózeczek z wikliny papierowej





Wnętrze wózeczka ozdobiłam serwetką w urocze balerinki dziewczęce.

Kolejne dzieło papierowiklinowe dla chłopczyka.
Deco motyw zaistniał z efektem ala' płótna;)
Pomalowałam po wypleceniu farbą akrylową i kilkakrotnie lakierem wodnym zabezpieczyłam;)





...w wersji dziewczęcej




Mam madzieję, że dotrwaliście ku końcowi, mało pisania i więcej zdjęć, w sumie mamy Wakacje to wybaczcie. Trzymajcie się cieplutko, pozdrawiam.

~ Julianna~



13 komentarzy:

  1. Piękne plecionki, pełne uroku i delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace:) Jak zawsze podziwiam je z zachwytem:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ślicznie i perfekcyjnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace, na pewno Maluszki będą miały piękną pamiątkę. Delikatne zdobienia dodają tym pracom uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite są te Twoje koszyczki , serwetki świetne a i kolorystyka dopasowana. Nie wiem doprawdy jak można tak perfekcyjnie wymalować koszyk po wypleceniu w dwa kolory. Robisz to chyba miniaturowym pędzelkiem i przez lupę.
    Wózeczek też mi się podoba i ma rewelacyjna budę mało kiedy widzę takie idealne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem talentu. Cudne są te prace. Cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoje prace, są tak pięknie i starannie wykonane ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace , beda wspaniala pamiatka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow! jakie cudowne prace, precyzja wykonania w każdym calu :) Jestem zachwycona i na pewno będę częściej do ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca! Miłego weekendu! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wózeczek i koszyczki przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej śliczności robisz :) Okej zostaję u Ciebie na dłużej i pozwoliłam sobie dodać Twojego bloga u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wózeczek , bardzo mi się podoba :**

    OdpowiedzUsuń