piątek, 22 stycznia 2016

Koszyczek na listy

Witajcie !!!

Serdecznie dziękuje na samym początku za odwiedziny i miłe słowa pod ostatnim postem. Troszkę mnie tu dawno nie było a na Waszych blogach widzę już wielkanocną atmosferę- i już niebawem kolejne święta:) Wszystko jakoś szybko się dzieje.Wydaje mi się, że manualnie zwalniam tempo ale to wszystko tak pewnie za sprawą tych tutek, bo wyplatać to ja luuubię ale jak  mam skręcać rureczki to normalnie.... Ważne jest to, powstał koszyczek na listy, mojego wydania, choć widziałam piękniejsze typowe listowniki, to jednak chciałam zwykły, wąski koszyczek na sprawy papierologiczne, właśnie taki mnie najbardziej odpowiada. Dno z tekturki twardej i co najważniejsze cały koszyczek odmalowałam bejcą (antyczna wiśnia), pierwszy raz tą miksturą pokryłam wiklinę papierową. Po pierwsze, nie pokrywa kolorowych tutek gazetowych i żadnych napisów, po drugie, nic taniego a po trzecie efektem końcowym jestem mile zaskoczona - przypadł mi do gustu :) Ozdobiłam warkoczem ze sznureczka białego i serduchem deco. Prezentuje się tak.











To na tyle dziś, dzieło me wykonane i czas chyba pomyśleć o świątecznych dekoracjach. Pozdrawiam Was kochani i do miłego zwidzenia się, życzę udanych ferii zimowych bardzo śnieżnych:)))

Julianna ~




9 komentarzy:

  1. Świetny listowniczek -dopracowany w każdym szczególe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny listownik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetny jest te koszyczek , i super odmalowany , czasem fajny jest efekt takiego malowania , które nie kryje . Ale podoba mi sie w tym koszyku wszystko i to serducho i warkoczyk ze sznureczka. Świetnie Ci wychodza te kosze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ świetny pomysł! Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli już maluję koszyki to najczęściej właśnie bejcą, przynajmniej widać, że to gazety:) Bardzo fajny i romantyczny koszyczek, serduszko dodało mu dużo uroku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny listownik a detalik z serduchem swietny. Piekna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny listownik! Pięknie go ozdobiłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych ferii :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, oryginalny pomysł i oczywiście pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń