poniedziałek, 30 listopada 2015

Bombki ala' Vintage & Retro

Cześć !!!

Wykonałam kolejne dwie bombki metodą decoupage, eksperymentowałam z  pastą strukturalną i delikatnie obsypałam brokatem. Pierwszy raz miałam doczynienia z tą masą i całkiem dobrze mnie się pracowało i dość szybko :) Zapał ogromny ogarnął mnie bo coś nowego tworzyłam dlatego wyszły aż dwie sztuki. Esy-floresy są mojego wykonania bo nie mogłam dostać szablonów więc improwizowałam. Motywy znane już na moim blogu i w świecie ogólno-blogowym zapewne też...mają w sobie taki magiczny, skromny, tajemniczy i delikatny urok. I proszę bombki ala' Vintage & Retro w moim wydaniu.







I kollejna bombka w kolorach biel brąz, złoto...motyw to zakochane dzieciaki :)





Tak się zastanawiam...bo będę miała okazję zaprezentowania swoich prac na jarmarku św. Mikołaja...czy będzie zainteresowanie  unikatowymi bomkami? Może tak a może nie. Hm...zawsze mogę podarować w prezencie świątecznym komuś bliskiemu:)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.
~Julianna~








3 komentarze:

  1. Fajne te bombki wyszły , ja jeszcze nic w tym temacie nie zrobiłam , jakos nie mam weny :-)
    Fajnie masz z tym kiermaszem , myślę , że takie bombki ręcznie robione będą sie cieszyc duzym powodzeniem , czego Ci serdecznie zycze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bombki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki :) Masz do nich rękę :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń