niedziela, 5 lipca 2015

Kosz z wikliny papierowej, herbaciarka i skarbonka.

Witajcie !!!

W ostatnim czasie trochę wyprodukowałam różnych fajnych rzeczy, mimo braku czasu jakim zawsze dysponujemy coś tam zmajstrowałam. Pracochłonna jest praca ręczna bardzo ale efekt końcowy niezapomniany i naprawdę warty moich " wypocin" . Dlatego cenię pracę wszystkich rękodzielników i Wielki Ukłon w Waszą stronę za takie ogromne serce, które wkładacie w swoje dzieło- to trzeba " kochać"!!! 
Przedstawię na początku kosz... ha wreszcie w innym kształcie ;)





A teraz herbaciarka z boskim bukietem  RÓŻ






...brąz, beż, krem, złoto to kolorystyka myślę ....idealna, chociaż można by było spróbować z innymi kolorkami ale to już w póżniejszym terminie ;)  To jeszcze nie koniec, czas na skarbonkę , do której wykorzystałam pojemnik po kawie ince;)



...motyw bajkowy Kraina Lodu, typowo dziecięcy. Z tym samym motywem wykonałam kuferek urodzinowy na drobiazgi dziewczęce ale innym razem wrzucę bo nie mam jeszcze zdjęć ;) 
Tak to już koniec, gratuluję wytrwałym ;) Pozdrawiam i dziękuje za wgląd. Do miłego zobaczenia, życzę gorących wakacji.

~Julianna~











4 komentarze:

  1. świetne prace , co jedna to ładniejsza. Kosz jak zwylke perfekcja w wyplataniu . herbaiarak ma przepiekna serwetkę, i prezentuje sie slicznie aczkolwiek wydaje mi sie że ta wstązeczka jest chyba zbędna :-)
    A pomysł na skarbonke z puszki jest świetny chyba kiedys i ja taka stworzę :-)
    Pozdrawiam w ten gorący wieczór .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:) Kosz rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace piękne, aż nie wiadomo którą chwalic. Widac, że serce całe wkładasz w wykonanie prac. Wiele godzin trzeba poświecic, żeby takie cudenka zrobic. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sploty oczywiście perfekcyjne, najbardziej mi się te groszki spodobały, aż szkoda, że ich nie widać po zamknięciu koszyka;) Herbaciarka śliczna i bardzo pomysłowa skarbonka dla dzieciaczków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń